"מנותק": איש השמאל עתר נגד תלושי המזון – וחטף

אליהו גרין No Comments on "מנותק": איש השמאל עתר נגד תלושי המזון – וחטף

בתנועה לאיכות השלטון הגישו עתירה נגד תלושי המזון המיועדים למשפחות נזקקות. בש"ס תקפו: "הפרסומים האחרונים מעידים על הניתוק והאטימות של אליעד שרגא. בושה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התנועה לאיכות השלטון עתרה היום (שלישי) לבג"ץ נגד הקריטריונים לחלוקת תווי המזון שקבע שר הפנים, בטענה כי אלה "אינם שוויוניים, כי תוצאת החלוקה על בסיסם היא מפלה באופן קיצוני וחריג, כי הם אינם משרתים את תכליתם, והם גובשו בהליך לקוי, ובניגוד גמור לעמדת הדרגים המקצועיים בממשלה".

התנועה טוענת בעתירתה כי שיעור הזכאים לתלושי המזון ביחס לשיעור המצויים באי-ביטחון תזונתי גבוהה בציבור החרדי פי כמעט 3 מאשר בציבור הכללי, ופי כמעט 5 מאשר במגזר הערבי. כמו כן טוענת התנועה כי הקריטריונים נקבעו מבלי שהתקיימה היוועצות מספקת בנסיבות העניין עם המועצה הארצית לביטחון תזונתי.

בש"ס הגיבו לעתירה במתקפה על יו"ר התנועה לאיכות השלטון, ברקע שורת הפרסומים נגדו בימים האחרונים, אודות התנהלותו כעורך דין פרטי: "רק אדם מנותק ואטום כמו אליעד שרגא, שעל פי הפרסומים תבע סכומי עתק מנכה צה"ל ערירי וקשה יום, מסוגל לנסות למנוע סיוע במזון בסיסי מאלפי משפחות עניות בישראל. בושה".

רה״ע בית שמש ד״ר עליזה בלוך הגיבה: ״במצוקה כלכלית לא נלחמים באמצעות עתירות לצרכי תקשורת, אלא בחינוך כלכלי נכון וסיוע ליציאה ממעגל העוני. יש לדחות את הניסיון לערב פוליטיקה מיותרת במקום לגלות חמלה וסולידריות חברתית כלפי אלה שאין להם. מוזמנים אלינו לבית שמש כדי לראות מיזמים נפלאים של סיוע למשפחות במצוקה״.



0 תגובות